Friday, September 17, 2010

Romantis - Spring

intro Am F 2X

Am                            Dm
Bagaimana, harus kita meneruskan
G                               C
Percintaan, yang terluka masa lalu
Dm
Andainya kau sendirian dan
Am
kau masih lagi mencari ku
B                   E
Di sini aku menanti mu


Am                         Dm
Kenangi saat indah kau dan aku
G                                C
Waktu itu hidup kita romantisnya
Dm
Kita pun berlari-lari,
Am
mengejar ombak di pantai kasih
B                        E    F  E
akhirnya aku kau tinggalkan


chorus

    C         G      
   sejarah cinta ku yang lalu
   E                   Am       
   oh hanyalah ujian bagi ku
   Dm       Am 
   seandai kau perlu kan aku
   E                        Am
   ku masih ada di sini
   Dm                    Am      
   seandainya aku tiada lagi
   F          
   simpan lah cinta  ku
                          E
   di dadamu oh sayang
 
 
   **
    Am   Dm
    cuba kau ingat kembali
    G
    masa lalu
                   C
    kasih ku teguh buat mu
    F
    walau pun terluka
    Dm
    namun ku bersabar
    E
    dan masih menyayangi

Am           Dm
Andainya kau ada yang lain
G
waktu ini
C
apalah dayaku lagi
F                          Dm
terpaksalah aku membawa diriku
E
dan hanya Tuhan saja
Am
yang mengerti


guitar solo


ulang dari**
Am                          Dm
Kalau aku mengelamun sendirian
E            Am
Berderai airmata di pipiku
F            Dm
Kerana terlalu pilunya hatiku
E                         Am
Kau pergi dariku tanpa pesan
F             Dm
Di sudut hati ku yang terluka ini
E
Terpahat namamu
      Am
Kau lah kekasih

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.