Friday, September 17, 2010

Suatu Kenangan - Kristal

Kristal
Suatu Kenangan

     

       Am                    Dm
Berarak mendung awannya kelabu
      G                       C   
Menambah resah luka dihatimu
      F                        Dm
Kesepian malam seakan mengerti
      E
Cinta yang dalam kehampaan

      Am                    Dm
Mungkin kau dan aku terlalu berbeza
       G                        C
Cintamu dihati hanya sandiwara
       F                        Dm
Kata dan janjimu mudah kau Persia
       E
Di balik senyum aku sengsara

        Am                 Dm
Pernah jua aku nan meraba
        G                       C
Meluoakan kenangan kita bersama
        F                  Dm
Namun aku tiada terdaya
        E
Melonggar mu terpinggir ku dari ingatanmu

         Am                Dm
Makin lama makin ku meraba
         G                     C
Semakin rindu datang nan melanda
         F                     Dm
Kasihmu ke mana hilang arahnya
         E
Kini cinta lumpuh dan tak bermaya

C/o

       C              G
berikanlah aku kepastian
      Dm               Am
Agar dapat kuteruskan perjalanan
        C                G
Kepadamu tuhan aku harapkan
        Dm            E
Berikanlah aku kekuatan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.